menu

Gadżety

Gadżety reklamowe przydają się w każdej firmie, która ma kontakt ze swoimi klientami w tak zwanym realu. Pandemia koronawirusa co prawda sprawiła, że więcej procesów korporacyjnych odbywa się online, ale ciągle zdarzają się takie branże, w których następuje bezpośrednie spotkanie pomiędzy przedstawicielem firmy a klientem.
Przy okazji takiego spotkania przydają się różnego typu gadżety, jak na przykład długopisy, kubki, smycze, czapki reklamowe, różnego typu pamięci USB, powerbanki, kalendarze, portfele, parasole, pióra, papier firmowy, notatniki. Część gadżetów można klientowi jedynie prezentować tj. używać w trakcie spotkania, wykonując na przykład notatki firmowym długopisem na firmowym papierze, natomiast druga kategoria gadżetów to prezenty dla klienta, chociażby wręczane z okazji Bożego Narodzenia, które wypada w okresie podsumowania roku współpracy z danym klientem lub przy okazji większego zamówienia klienta. Prezent w postaci eleganckiego długopisu lub pióra, powerbanku czy pendrive'a i dodatkowej kwoty w gotówce może skłaniać przedstawiciela dużej firmy do kolejnych zamówień akurat u nas a nie u konkurencji.
Jeśli zamówienia zbieramy tylko i wyłączenie online warto na koniec roku tuż przed Bożym Narodzeniem dokonać analizy, ile dany klient firmowy zapłacił nam pieniędzy w okresie od stycznia do grudnia lub jaki dokonał u nas obrót. W zależności od tego parametru wysyłamy do klienta prezent o odpowiedniej wartości, ale warto podkreślić, iż wysłanie kubka z logo naszej firmy jest znacznie lepszym rozwiązaniem niż wysłanie pocztówki świątecznej. Pocztówka może być od razu wyrzucona do kosza a kubek najprawdopodobniej klient będzie wykorzystywał cały rok. Grafika na kubki oprócz logo naszej firmy powinna przedstawiać coś ciekawego a w szczególności być dobrej jakości tj. nadawać się do mycia w zmywarce.

Szczególną formą gadżetu reklamowego jest kalendarz na kolejny rok. To także dobry pomysł na prezent po wykonaniu analizy, który klient zrobił jaki obrót, gdyż jest to typowy prezent na zakończenie roku. Kalendarz może zawierać logo naszej firmy oraz ciekawe zdjęcia tematyczne. Przykładowo nasza firma oferuje biuro wirtualne i coworking w Warszawie, więc kalendarz oprócz logo naszej firmy może składać się ze zdjęć znanych warszawskich biurowców, jak Varso Tower, Rondo 1, Q22, SkySawa czy Mennica Legacy Tower. Tego typu gadżet przypominać może klientowi, iż warto posiadać siedzibę własnej spółki w otoczeniu tak znakomitych budowli.